تابستان و .....

خرید بک لینک

سلام

باز دوباره تابستان از راه رسید . تابستان و میوه های شیرین و آبدارش که نه!تابستان و غذاهای متنوع و خوشمزه اش که نه ! تابستان و گرما و عطش و نوشیدن جرعه ای آب سرد که نه !تابستان و اوقات فراغتش ،تابستان و کلاسهای متنوعش.تابستان و خواسته های به حق و به جای صالحم....باز امروز از من مشورت میگرفت ،مامان به نظرت، من چه کلاسی بروم؟ گیتار ،سه تار یا آموزش شنا؟غواصی،واتر پلو یا قایق سواری؟خداوندا صالحم تشنه ی آموزش است ؛سرشار از انرژیست ؛ سرشار از استعداد است و سرشار از آرزو و رویاست .خودت یاریش کن .

پ.ن:من مطمئنم تابستان صالح جون لحظه ای هم خالی از برنامه با برنامه ریزیهای متنوع و قشنگش نخواهد شد .اما با این حال وقتی می بینم دلش می خواهد به کلاسهای گوناگون برود و نمی شود ؛دلم کباب می شود.

صالح جون...

ما را در سایت صالح جون دنبال می‌کنید

برچسب: تابستان و اوقات فراغت,تابستان ویوالدی,تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان,تابستان و زمستان در کره زمین,تابستان و کنکور,تابستان و زمستان,تابستان و گرما,تابستان و دود,تابستان و پوست,تابستان و کودکان, نویسنده: بازدید: 27 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 23:22

صفحه بندی