سلام
این روز ها صالح جون روز های شلوغ و پر ترافیکی را پشت سر میگذارد.درسهایی را که سایر بچه ها در طول سه ماه خوانده اند را باید حالا بخواند و جبران کند .فشار زیادی را متحمل می شود..یکشنبه و چهارشنبه با آقای رجب زاده ،ریاضی ،فارسی،اجتماعی و علوم و هنر دارد.الحق و الانصاف معلمی شایسته ی ایشان است و بسیار خوب تدریس می نمایند و از پیشرفت و یادگیری صالح هم راضی هستند.شنبه و دوشنبه هم با آقای محمودی عربی و قرآن دارد وسه شنبه ها هم کلاس شطرنج دارد و پنج شنبه هم با خانم صالحی معلم چهار سال گذشته اش زبان و هدیه های آسمانی و کار و فناوری دارد.امیدوارم که جسم نحیفش یاریش کند تا بتواند این سال تحصیلی راهم با موفقیت پشت سر بگذارد.روز شنبه برای اینکه زنگ تفریحی داشته باشد اورا به سینمای نه بعدی بردیم .عاشق هیجان است.الحمدلله خیلی بهش خوش گذشت.دوشنبه شب ها هم که به قول خودش پاتوق دارد و دوستانش برای بازی پیش او می آیند.به خاطر شلوغی این روزهایش دیشب فراموش کرده بودیم كه دوشنبه است .اما دوست باوفایش آقا حامد یادآوریمان کردند و با علی و حسین و چند نفر دیگر از بچه ها پیش صالح جون آمدند و او را بسی خوشحال کردند.صدرا رضای شیرین زبانمان این روزها دلش می خواهد بیشترخانمان باشد و پیش صالح جون .با یک کلمه صدرا که از طرف برادر می شنود آن قدر ذوق میکند که همه ی ما را به وجد می آورد.حرف شنویش از صالح بیشتر از من و پدرش است.خلاصه اینکه این روزها او نیز بیشتر دوست دارد ،کنار صالح باشد و همراه او در کلاسهایش.
پ.ن.تشکر از دوستان باوفایی که هنوز وبلاگ صالح جون را دنبال میکنند و با نظراتشون من رو دلگرم میکنند.ممنون میشم که صالح جون رو در اینستاگرام هم دنبال کنید.salehjoon1383
صالح جون...ما را در سایت صالح جون دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 52