سلام
بیست و یکم تیرماه تولد صالح جون بود.امسال بر خلاف سال های گذشته اصلا یادش نبود و برنامه ی خاصی هم نریخته بود . خودم یاد آوری کردم و از او خواستم هر که را می خواهد دعوت کند . او هم کوتاهی نکرد و بلافاصله تبلت به دست شروع به پیام دادن برای دوستانش شد و دعوتشان کرد . به خواست او جدای از کیک اصلی ،کیکی با طعم کاکائو هم برایش پختم . الحمد لله کمی از کیک موردعلاقه اش را چشیده بود. همین قدر برای آرام شدن دل من کافیست. با خودم کلنجار می رفتم که هدیه برایش چه بخرم که هم خوشحال شود و هم به کارش آید.نتیجه سه پیراهن آستین کوتاه سفید و آبی و سرمه ای شد که الحمدلله خوشش آمد. در این میان صدرا رضا جان هم بی نصیب نشد و او هم حسابی نو نوار شد .هر چند جشن امسال صالح جون خلوت تر از سالهای گذشته بود اما با همین تعداد هم لحظات شادی را گذراندند. چند سالیست که من پشت صحنه ی جشن تولد پسرم هستم چرا که حضرت آقا می خواهند جشنی مجردی و بدون حضور طایفه ی نسوان برگزار شود. صالح جون در این جشن ،شمع سیز ده سالگیش را فوت کرد. تولدت مبارک نازنین مادر.
امسال تولد صالح با روز فرهنگ پهلوانی یعنی هفده شوال یکی شده بود که برای ما تقارن قشنگ و جالبی بود.
صالح جون...