گاهی دلم بیش از پیش می سوزد برای صالحم . برای تمام ساعاتی که دلش می خواهد راه برود و بدود و نمی تواند . برای تمام نخوردنها و چشم پوشی هایش از این همه نعمت .برای نفس های سخت و خسته اش .برای تک تک لحظاتی که ناخوش است و درد می کشد. برای آخ هایی که نمی گوید.برای تمام آرزوهای رنگارنگش که فقط می تواند بیانشان کند .برای برنامه های متنوعش که گاهی جسم نحیفش او را در انجام آن ها یاری نمی کند. برای همه ی غصه ها و دردهای پنهانش .برای بغض ها یی که فرو می دهد. برای همه ی سکوت و صبرش . برای تمام آه ها و حسرتهای درون سینه اش .برای همه ی دلتنگیها و انتظار کشیدنهایش .برای تمام مظلومیتهایش.و برای همه ی ..................................و یادم می آید خدایی هست که نزدیک تر و مهربان تراست از من برای او. یاریم کن .
صالح جون...ما را در سایت صالح جون دنبال میکنید
برچسب: و خدایی که دراین نزدیکیست,و خدایی که دراین نزدیکیست سهراب,و خدایی که دراین نزدیکیست مارال,و خدایی که همین نزدیکیست,و خدایی که,و خدایی که در همین نزدیکیست,و خدایی که در این,و خدايي که در اين نزديکيست,و خدایی که تنهاست,و خدایی که همین, نویسنده: بازدید: 23