وجودت را شکر.....

خرید بک لینک

سلام

#صالح_جون وجودت را شکر.شادیهایت را شکر. مهربانیهایت ،خنده هایت ،صبوریهایت ،بزرگواریهایت را شکر.آرزو های زیبا و رنگارنگت را شکر.غمها و دردها و رنج ها و تمام چشم پوشیهایت از تمام خواسته های به حق و به جایت را شکر. تمام کودکی ها و شیطنتهای نکرده ات را شکر. شور و نشاط نوجوانیت را شکر.تمام بغضهای فرو مانده در گلویت را شکر.آه های حبس شده در سینه ات را شکر. .صالحم ،نان و نمک سفره ام ،برکت خانه ام، حضور گرمت را شکر.

شاکرم که پرستار تو ام.

پ.ن:امروز بعد از نوشتن ،این پست را برای صالح جون خواندم و او هم چشمهاشو بسته بود و گوش میکرد.بعد از تمام شدن چشمها شو باز کرد و دستش را در دستم گذاشت و گفت :"شکر".

کاش می توانستم تمام لحظات عارفانه ی صالحم را ثبت می کردم.

صالح جون...

ما را در سایت صالح جون دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 69 تاريخ: يکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت: 5:57

صفحه بندی