

من از قافله جامونده کجا گریه کنم
چی میشد میون این پیاده ها گریه کنم
من خودم یه کاروان حسرت و آهم
یکی از نرفته های چشم به راهم
سلام .این عکسها مربوط به بدرقه ی دیروز دوستان هیاتی صالح جون می باشد .صالح جون و بابا محسن مشغول تماشای اتوبوس در حال حرکت و.......
صالح جون...ما را در سایت صالح جون دنبال میکنید
برچسب: من جامانده بسی محتاجم,من جامانده ام, نویسنده: بازدید: 40