سلام
خدا قسمت کن اربعین امسال بتونم باشم حرم ارباب . این متن پیامکیست که صالح جون چند روز پیش برای شبکه ی امید فرستاد.این روز ها کبوتر دلش در آسمان بین الحرمین پرواز می کند.به سر شور کربلا دارد. این روزها از پیاده روی اربعین برایم می گوید . یاز ده شب عزاداری و سینه زنی و خستگی فقط به عشق اباعبدالله مطمئنا بدون جواب نمی ماند.
صالحم، عزیزم، نازنینم؛ دعای این روزها و شب های من این است ،همان گونه که تو باعث و واسطه ی فیض گشتی و مرا کربلایی کردی ، این بار تو ، خسته ی راه حرم ارباب گردی ؛خسته ی سرگردانی در بین الحرمین .آرزویم رسیدن قدمهایت به کربلای معلاست .خدا قسمت کن ،صالح من اربعین امسال بتونه باشه حرم ارباب.
صالح جون...
ما را در سایت صالح جون دنبال میکنید
برچسب: خدا قسمت کند گازت بگیرم,خدا قسمت کنه,تنهاییت را با خدا قسمت کن, نویسنده: بازدید: 43