
سلام بیست و یکم تیرماه تولد صالح جون بود.امسال بر خلاف سال های گذشته اصلا یادش نبود و برنامه ی خاصی هم نریخته بود . خودم یاد آوری کردم و از او خواستم هر که را می خواهد دعوت کند . او هم کوتاهی نکرد و بلافاصله تبلت به دست شروع به پیام دادن برای دوستانش شد و دعوتشان کرد . به خواست او جدای از کیک اصلی ،کیکی با طعم کاکائو هم برایش پختم . الحمد لله کمی از کیک موردعلاقه اش را چشیده بود. همین قدر برای آرام شدن دل من کافیست. با خودم کلنجار می رفتم که هدیه برایش چه بخرم که هم خوشحال شود و هم به کارش آید.ن...
ادامه مطلب